Sjov i Hernings Jubilæumsturnering

(01-05-2023)

Søndag den 30. april inviterede Herning Skakklub til hurtigskak i anledning af 25-året for klubbens tilbliven. Det skete dengang ved sammenlægning af et par skakklubber i Herning, forstod man.

Syv hurtigpartier skulle spilles, og vi blev inddelt i store ratinggrupper. Vore juniorer i nederste basisgruppe og jeg selv i mestergruppen. Vore glade juniorer fik en sjov dag med en masse løb og tumlen og sandelig også lidt skak i ny og næ! Stefan klarede sig så fint, at han med sine 4 point blev præmieret for sin andenplads. Matti, Vishnu og Philip var med til at lege og spille lidt skak, Raksana ligeså, og der faldt også nogle point af til disse.

Selv havde jeg en glimrende turnering med sjove sejre og gode remiser mod de topratede. En fjerdeplads blev det sandelig til med mine 4½ af 7.

Herunder et billede af den glade præmietager Stefan Stoyanov..

Stefan Stoyanov