Hyggelig lørdag til skoleskak i Holstebro

(13-02-2022)

Seks glade spillere fra Viborg Skakklub drog lørdag den 5. februar til Holstebro for at deltage i skoleskakstævnet der. De fik det hårdt – og sjovt!

I gruppen ”Let øvet”, den næstlaveste, spillede Helena en fin turnering, og landede med 4 af 6 lige uden for præmiegruppen. Vores nye medlem, Philip, deltog i samme gruppe, og han landede på 3 point i denne sin første turnering.

I gruppen ovenover, kaldet ”Mellem øvet”, havde vi fire deltagere. Husker ikke lige Klaras endelige pointhøst, men hun havde gode oplevelser med Wienerpartiet! Vishnu og Raksana havde fine indsatser, gode og svære partier og de landede begge på 4 af 6. Matti var også med i toppen, og landede på 4½ i de seks partier, lige uden for præmiegruppen.

En livlig og glad lørdag formiddag fik vi med skak og leg. Næste stævne foregår i Kjellerup den 5. marts, og vi glæder os til at være med der.

De glade deltagere fra Viborg

På billedet ses fra venstre mod højre Helena, Klara, Raksana, Vishnu og Mikki.